‘BBC axes F1’ report inaccurate

Date published: June 21 2011

Martin Whitmarsh says he doesn’t “believe for a moment” that the BBC are dropping F1, saying claims by the Sunday Times are “inaccurate”…

Martin Whitmarsh says he doesn’t “believe for a moment” that the BBC are dropping F1, saying claims by the Sunday Times are “inaccurate.”

F1 fans in the UK woke up to headlines in the Sunday Times proclaiming ‘BBC Axes Formula 1.’

The newspaper, which coincidentally is owned by Rupert Murdoch’s News Corporation, who have publicly declared they want to takeover F1, claims that the BBC has decided to drop its Formula 1 coverage after the 2013 season.

The newspaper stated that ‘F1 costs